BYE BYE :''''''''( <3

Asså nu orkar jag inte mer!!!
Jag försöker prata med dig men du svara inte
Fatta jag behöver prata med dig och det känns som du inte bryr dig
vilket får mig att känna mig värdelös!!!

nu orkar jag inte med detta längre jag skiter i dig nu
för jag orkar inte att du ignorear mig hela  tiden
du gör så att jag känner mig helt kass1
Faan va trött jag är på dig nu
Hej då även fast jag kommer att ångra det så
säger jag det ialla fall för du visar aldrig att du bryr dig
bye bye <3
Cause your eyes are the windows to heaven
Your smile could heal a million souls
Your love completes my existence
You're the other half that makes me whole
You're the only other half that makes me whole

Cause your eyes are the windows to heaven
Your smile could heal a million souls
Your love completes my existence
You're the other half that makes me whole
You're the only other half that makes me whole



Kommentarer
Postat av: linda

förstår att det är jobbigt men du kommer över det om ett tag jag lovar :/ <3

2010-02-23 @ 21:54:44
Postat av: Ewelina

<333

2010-02-24 @ 00:02:18
URL: http://forexplor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0