Hihi Bus med Amanda xD <3

Hihi heej igår så var det en helt vanlig dag xD utom att mina föräldrar fick reda på att jag
nästan har ig i 3 ämnen men aja det visste jag redan och jag tyckte att det var lite onödigt
att göa en stor grej av det hela ;o !!
Men aförutom det så sov jag över hos amanda ^^ och det var TOPPPEN :D
HIHI vi satt vid datorn inne på facebook och gjorde Quizzar (:
Det var Nize de ;) <3 HIHI jaa jag fick en ny BVF höhö ;o
Ja och det kan jag berätta en annan gång :p
IDAG:
Ojoj ronja vakna tidigt idag xD hihi typ 9 kanske xD eller nåt sånt :p
jaa och jag och Amanda och Emma tänkte bowla men blev inte så :p
Det får vi ta nån annan gång ;) Nån som vill hänka då ? (a'
Jaja jag och Amanda gick och fika och sen prova skor :D hihi kulit ;))
Och jaa vi köpte lite cola och coola rosa stressbollar med blått hår (Y)
Frääänt :)))))) <3
Ja det är vär tiiep det jag har gjort idag xD
Puss puss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0