Örebroooo (Y) <3



Jaa har sett denna film med Emma och Anna och det var tiiep fett kul (Y) <3

Vi käka på MacDonalds ;D och hade trevligt (YY)
HAHA mannen på ica ägde jag höll på att dö av skratt xD
Han kom och satte sig på en bänk där vi satt och sa:
"Ni som är så smala kan inte ni hoppa in lite så jag får plats"
eller nåt sånt xD
Man iaf HHAHAHAHAHAHAH jag höll på att dö
det vra så himla kul haha jag var tvungen att gå där ifrån
och sen gick anna oxå och då när Emma sitter där så flyttar han sig närmare
Emma haha stackare men assa aa
vi gick ut där ifrån sen höhö ;o och då köpte vi glass :D:D
jaaa sen hände inte så mycke mer :P

Tack för en superkul kväll hörrni ;D Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: ewe :)

okej, men när var ni där?:)

2010-02-13 @ 23:18:44
URL: http://forexplor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0