Södag - Mariberg ;D <3

Heej sov inte mycket inatt eller jag sov inte alls jag var vaken till 05.31
och jaa jag gick och sov då xD Och ja sen vakna jag klockan ett
och då gick jag till GC-(Grill Center) som vanligt på söndagar xD
Och då när vi sitter och äter får jag sms av korvLinda ;P
och jaa hon undrar om jag ska med till M-Breg och jaa
som noi flesta vet har inte jag pengar på mobilen
så jaa jag fick juh ringa när jag kom hem och aa! ..
men aa det var oki som vanligt att äta på GC
och så med Kajsa och vi aa åt samma som vanligt xp

När jag kom hem så ringde jag upp linda
och då fråga hon om jag ville föjla med till marieberg ;D
oj jaa det gjorde jag :DD Haha det var skit kul :)))
Vi fastnade för allt som var randigt rutigt eller roliga tryck på xD <3
Och jaa eftersom jag inte kan föraöver mina bilder till datorn
så jag kan inte lägga upp bild på den
jag köpte för visseligen köpte jag bara en tunika på gina men Iaf så aa men aa
den är blå och vit randig för 150;- på Gina och den är mycke mysig ;D
älskar färgen på den yiiep baby blå jätte söt ären (Y) <3

OMG jag var så trött när jag kom hem !! men jag hade haft det kul så det gjorde inget ;D <3
Tack för en underbar dag sötis ;) <33 Puss puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snyggt collage med lilla mig där ;D det var awsum :D tack för dagen du oxå :)<33

2010-02-01 @ 20:35:48
Postat av: linda

ja du kanske fatta att det var jag som skrev det förra men jag skriver det här oxå bara för att jag kan och för att jag är konstig :D hehe ;) <3

2010-02-01 @ 20:37:13
URL: http://missbrightsidee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0