Weeeei Friends again <333

Assa jaa igår så vad det juh lörda (a' ;) Och då först så var jag med David dåraa
för jaa jga sov jug där Tihi:$ <3
ochh jaa sova blev det juh inte mycke av för davit tog tiiep upp all plats
så kunde inte sova men aa sen vakna han fem och jaa då låg vi och prata tills det blev ljust xD

aa sen tiiep halv tolv så gick vi och åt typp frukost och jaa
David skulle juh ha ett kilo socker på vilken han fick tillsist och
då fick han sitta själv och äta för det var riktigt vidrigt :p
Nästa gång tänker jag inte låta dig få sockret ;o <3

Men aa pappa kom och ämta mig vid halv tre och då
hemma sen dåra så vara bara fixa lite och sen ut och äte (Y)
Det var lixom gott :)
och jaa sen var det hem byta till tora kläder(blev lite snökrig påvägen hem xD)
och dra till Frida :D

Och hemma hos Frida där var Ewe (Y) ochh jaa vilken var bra :)
Säger inte vfr :p*Hemligt* :*

Jaa vi kolla på melodifestivalen och det SÖG faan visste juh tiiep inte vem nån vah !! :O
Och jaa så det blev massa flumm och så (Y) <3

Där stanna man till Jaa tiiep ett nästan sen gick jag hem och jaa mamma var juh inte så glad men jaja
Ha det bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0