½#/¤R)%=#?(¤=!=?"()!/¤="!^*(>#)^**_(#)"=)(



Ååå jag vet inte vad jag ska göra eller säga!

Asså jag gillad digg verkliget jätte mycke men du tycks  inte fatta det :s
och det är så himla jobbigt ... det jag vet är att du verkligen bryr dig och så och det är juh bra
men assa jag vill veta mer..!
Vad betyder jag för dig ?
Du kanske tycker jag är helt jobbigt bara för att jag alltid pratar om vad jag är rädd för och vad jag inte vill ska hända. Vad vet jag ? :s
Jag gillar dig jätte mycke men jag vet inte om du fattar det? Det verkar inte som det iaf.
Och vet inte ens om det betyr nåt för dig alls lixom... det är typ alltid jag börjar konversationer och så.
Ååå du gör mig så osäker men ändå säker ... :s
asså faan du inte hur mycke jag vill träffa dig och prata med dig
och verkar inte bry dig att anstränga dig till det häller !!?

Har inte hört från dig på ett tag nu och det känns konstigt :/
vill att det ska va som det var typ på lovet och llite efter det, för vi hördes varje dag då ^^
och det är det som lixom gör att jag orkar det jag måste!
du är lixom som energi för mig och utan den energin går det lixom trögt
så du kanske fattar att jag behöver dig.

Jag gillar dig väldigt väldigt mycke och jag vill att du ska veta det och förså det
för du betyr så himla mycke för mig
jag lixom berättar allt för dig även fast du kanske tycker att jag är jobbig för det
och jag vill jätte järna att DU säger till mig att jag kanske är jobbig när jag berättar allt ledset för dig !
För då vet jag att jag inte altid ska prata med just dig bara för att du inte orkar just då
men det bestämmer juh du!!
Jag tror du vet vem du är, och jag hoppas det men du vet nog.

Hej då Puss på dig.. Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: kajsa

kvinna prata med mej!?

jag vet vem du pratar om,

men gillar du han så mycke? :(

kom in till mej nu

2010-02-04 @ 23:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0