Fredag - 29 Januari 2010

Idag blev jag o Stina sams :D <3 Och det fira vi genom att
gå till maxi och köpa varsin glass ;D <3




----------------------------------------------------------------------------------------
Kajsa och jag har haft lite kul med smink och så xD så vi provade att ta lite
kort xD hihi men det gick inte så bra för jah vi ville men tiiep orka inte så
det blev bara en bra bild ;p aa men ska inte klaga det var juh kul lixom (Y)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Utanför Maxi: (Simon)"Aja men ska dra hejrå"
Kajsa säger ingen ting dom bara gick :P Hahha så otroligt kul x) För mig xP<3
Hahah Vi hade Cola krig Kajsa och jag vilket jag själv tyckte va väldigt onödigt
frö jag hälde såklat tillbax på Kajsa xD men jag fick i håret påntröjan och under
tröjan, så MYCKE ONÖDIGT KAJSA xD <3 Älskar dig sysyter <333



Kommentarer
Postat av: kajsabajsa

NEJ FYFAN VA PINSAMT DET VA!

helt jävla tyst hela tiden, jag prata bara med dej,

usch :( vi är söta, jag älskar dej<3

2010-01-30 @ 20:09:42
Postat av: kajsabajsa

HAHA FYFAN VA PINSAMT DET VA!

jag prata bara med dej, annars va det helt jävla tyst.

usch :( vi är söta, jag älskar dej syster <3

2010-01-30 @ 20:11:42
Postat av: Anonym

vafan det vart 2......

2010-01-30 @ 20:12:07
Postat av: kryckan

haha faan va nice :)

2010-01-31 @ 14:20:03
URL: http://forexplor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0