Hindersmessan - Örebro

Oki denna dag har varit .. Ummh.. jaa konstig :p
Vet inte riktigt om den vart bra eller dålig :S


Men va i alla fall på hindersmessani örebro idag ;o
För er som inte vet vad det är så är det en marken och det är fett tråkit xD
iaf idag för att det snöa asa mycke så det var inte så kul :p
men jaa vi gick och åt på La Baguett ;D Tihi, scheeta gött assa(rekomenderas) ;o


Jaa när vi tiiep käkat så åkte Amanda, Moa, Carro och Fiw:(utal feo) hem ;p
Och då så träffa jag och Emma Simon(Emmas kille) och vi tog en till sväng på torget :P
Och det var trevligt han var jätte kul och jaah va ska man säga mer vi hade trevligt och så
men efter ett tag så skulle Simon å käka så då åkte jag och emme hem til lilla kumla igen xD :p


Åå jaa sen åt jag lite när jag kom hem och sen så vid 4 så hade jag sånglektion och som vanligt vare kul ;D <3
Hahaha "Man får både terapi och sånglektioner på samma gång" xD Haha fett kul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0