Lycka

Hur kan en människa skapa så mycke lycka!?
Fatta utan dig hade livet gått under.
Fatta att utan dig så hade jag inte orkat
Men är så jävla lyckig för att du finns här och lyser upp mina dagar
Du är faan den jag litar mest på i hela världen och om jag inte hade
dig att prata med vet jag inte riktigt vem jag skulle prata med.
För du tar dig tid att lyssna på mig och så.
Och jag vet att det inte alltid är så kul, men du klagar inte du vill juh höra
vad jag har att säga.
Och faan vah jag älskar dig för det. Men du verkar inte riktigt fatte det häller!
Du verkar inte riktigt förstå exakt hur mycke du betyder,
eller att du är världens underbaraste människa<3
För mig är du GUD <3 Tack för allt du gjort för mig och jag vet inte hur jag ska tacka dig
men tack tack och tack så Mycke <3

 Haha as gammal bild ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0