Sluta skriv, jag blockar dig xD haha <3

HEEEJ idag har vet en väldigt rolig dag :D

Jag har vart med Linad då först ;d och jaa vi hade kul vi spela helt kul spel xD
Och aa sen så lyssna vi på musik och FörSökTe att ladda ner en Film men aa det gick inte så bra xD <3
Men jaa det behöver vi inte prata om ;D sen tiiep lite efter fem halv sex så kom becca <3
och jaa det mycka kul xD vi dryga som faan mot ewwe xD :P <3

Asså jag är inte sur på dig ewwe på riktigt det var bara driv förlåt men det var himla kul jag höll på att garva ihjäl mig och jaa mina invandradar vänner är inga mindre än Linda Och Becca och jag vet inte om jag tyckar att dom är små curry pojkar precis xD <3
men det var himla kul bara så du vet mycke förlåt om du blrv sårad eller nåt det var inte meningen i så fall <3
Älskar dig det vet du <33

Aaa det var lite det vi gjorde xd sen när Lida åkte hem vit jaa jag vet inte riktigt men aa då så jaa becca och jag satt och lyssna på musik och prata på som faan vet inte allt vi sa men mycke och faan va det va kul och vi prata om gamla minnen och massa det var asa kul ;d <3

Tack för en kul dag hörrni det var ett tag sen jag skratta så mycke ;) puss älskar er <3



Kommentarer
Postat av: rebecca

hihihi det var assskul :D<333

2010-01-31 @ 02:14:47
Postat av: linda

det var en kul dag :D<3 snygga felstavingar på mitt namn tycker jag ;) currypojkar ;D!

2010-01-31 @ 12:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0